Pravěká 4. B

V pondělí se děti seznamovaly s tímto zajímavým obdobím ve všech vyučovacích předmětech. V češtině jsme vymýšleli pravěká jména a zahráli si hru, během které se museli obyvatelé pravěké vesnice dorozumět pouze posunky a zvuky. Ve skupinách jsme rozebrali pravěké souvětí a přečetli si úryvek z knihy E. Štorcha Lovci mamutů. V matematice tlupy počítaly příklady, aby se dostaly k ukrytému obrázku z pravěku. Ve vlastivědě jsme si povídali o tom, jak rozdělat oheň, a vymýšleli jsme pravěký tanec s doprovodem jednoduchých dřívek. V informatice jsme využili program malování a každý si namaloval vlastního mamuta nebo pravěkého člověka.

Nechyběly praktické ukázky sošky Věstonické Venuše a také prezentace, referáty a zajímavosti žáků, které si sami připravili doma. Za vlastní aktivitu zaslouží žáci obrovskou pochvalu.

Co se nám tedy v naší třídě vybaví při slově PRAVĚK?

Bezvadný den plný her, aktivit a nových informací.

Martina Mahdalová