Jak vznikají vločky a 1. C

Sněhové vločky padají, děti na kopec spěchají. Prvňáčky během pondělního vyučování provázely sněhové vločky ve všech předmětech a sněhové vyučování se nám všem velmi líbilo. V českém jazyce si žáci poslechli pohádku o Kachně Kateřině, která chtěla lyžovat a společně s ní se naučili nové písmeno K. Písmeno žáci hledali po třídě, v písmenkové louce i v textu. Matematické slovní úlohy tvoří žáci samostatně a umí se zeptat spolužáků na odpověď. Žáci se učí pracovat ve skupinách, kde řeší zajímavé úkoly. Skládají řadu čísel od nuly do deseti a přiřazují k číslům daný počet prvků, sčítají a odčítají do deseti. Prvouka nás s písničkou zavedla na hory, kde jsme se dozvěděli, jakou mají vločky barvu, jak vločky vznikají, jak jsou velké, kdy začnou padat z mraků, posloupnost vývoje vločky jsme zvládli na výbornou a pozorovali jsme s úžasem druhy vloček. Myslíte si, že mohou být vločky stejné? Přijďte se zeptat do 1. C, určitě se dozvíte odpověď. Všichni si zasloužili za odměnu další samolepku do sbírky a věřím, že tato určitě neroztaje.

Těšíme se na další koulovačku.

Veronika Vrbová, Karolína Pirožková